szerda, október 16

Végre itt a nagy vásár



- 30%, + 2500 Ft ajándékba...



CsillámVilág Webáruház


Szia !

1. 4 napos vásár a webáruházban
2. Tanfolyamok szombaton is + új dátumok

1. 
Takaríts meg több 1000 Ft-ot!

Mától (péntek) indul, hétfő éjfélig tart a vásár, mellyel szülinapunk alkalmából ajándékozunk meg. Vásárolj be Halloween-ra is most!

- Minden csillám tetoválás ragasztó - 30% kedvezménnyel kapható
- A 100 Ft-os csillám tetoválás sablonok ára - 30%: 70 Ft
- A 200 Ft-os mini sablonok ára - 30%: 140 Ft (így egy mintáért csak 35 Ft-ot fizetsz)

A webáruházban már a kedvezményes árak láthatók. Csak tedd a kosaradba, ami tetszik, és vidd olcsóbban!

+ minden megrendeléshez ajándékba küldünk egy idén felhasználható, 2500 Ft értékű kupont*
+ ajándék Halloween festősablon szett 12.000 Ft feletti vásárláshoz
+ ingyenes kiszállítás 15.000 Ft feletti vásárláshoz
+ wellness hétvégét nyerhetsz vásárlásoddal (sorsolás dec. 30-án)


2. Szombati tanfolyamok idén:
Kezdő arcfestés: okt. 26-án
Csillámtetoválás: nov. 22-én
Henna: nov. 9.
A többi dátumot is megtalálod a fenti linkeken.

+ Olvasnivaló: a csillám tetoválás ragasztók összehasonlításáról - jó, ha vásárlás előtt elolvasod.

Szia,

Kriszti

* a 2500 Ft értékű kupon a következő, 10.000 Ft feletti vásárláshoz váltható be.



Vásárói vélemények

"Imádtam a henna tanfolyamot! Csak ajánlani tudom mindenkinek, akár csak otthoni pingálásra, de érdemes elmenni Krisztihez tanulni!!"

Henna tanfolyam, Maár Noémi


1050 Ft-tól

Csillám tetoválás ragasztók - 30%

Minden ragasztó 30 % kedvezménnyel kapható, csak okt. 4-5-6-7-én. Vedd most!



70 Ft

Festősablon -30%


Minden kis, eredetileg 100 Ft-os festősablon 30 % kedvezménnyel kapható, csak okt. 4-5-6-7-én. Vedd most!




140 Ft

Mini festősablon -30%


Minden 200 Ft-os festősablon (4 minta egy lapon) 30 % kedvezménnyel kapható, csak okt. 4-5-6-7-én. Vedd most!



15.000 Ft

Henna festés

Bp. okt. 11.
"Kissé félve jelentkeztem, mert hát nem a kézügyességemről vagyok híres. De a tanfolyam alatt, nagyon hamar "művészt " faragtak belőlem. Az idő nagyon hamar el telt, de az itt kapott információk és segítség és támogatás, és a tanultak, a mindennapi életbe is nagy energiával töltött fel!!!"



12.000 Ft

Csillám tetoválás 1.

Bp. okt. 18.
- személyre szabott gyakorlati segítség
- írásos jegyzet
- ajándék pvc táska az eszközök tárolására
- kedvezményes vásárlás a webáruház kínálatából
- ingyenes konzultáció a tanfolyam utáni egy évben
- ingyenes anyaghasználat a tanfolyam alatt
- oklevél



15.000 Ft

Csillám tetoválás 2.

Bp. okt. 25.
Esküvői testfestés
"Semelyik interneten elérhető ingyenes vagy fizetős anyag nem ért annyit, mint ez a tanfolyam. Én már kaptam ingyenes anyagot a csillám tetoválásról, de itt  gyakorlatban mutatják meg az apró de hasznos trükköket, és a visszajelzések, amiket kaptam, tényleg sokat segítettek. A szabadkezes festést vagy az átmásolási ötleteket nem lehet megtanulni könyvből."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése